Gdy wiadomo gdzie szukać, wiele informacji okazuje się leżeć na wierzchu.

Polityka prywatności

Polityka prywatności danych

SECURCOM zobowiązuje się do ochrony prywatności i danych osobowych. Poniższa Polityka opisuje rodzaje danych osobowych, jakie gromadzimy oraz sposób, w jaki je wykorzystujemy, ujawniamy i chronimy.

  1. WPROWADZENIE

1.1. SECURCOM oferuje usługi ochrony szerokiemu gronu odbiorców w wielu branżach i segmentach. Czasami w ramach tej działalności gromadzi, przechowuje, ujawnia lub w inny sposób przetwarza dane osobowe.

1.2. SECURCOM bardzo dba o zapewnienie poufności i bezpieczeństwa danych osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Niniejszy dokument przedstawia ogólne informacje o tym, w jaki sposób SECURCOM zarządza danymi osobowymi, a także opisuje prawa przysługujące właścicielowi danych osobowych oraz sposób egzekwowania ich w stosunku do SECURCOM.

1.3. SECURCOM może dokonywać w każdym czasie zmian w treści niniejszej Informacji. Aktualna jej wersja dostępna jest na naszej stronie internetowej pod adresem http://securcom.net.pl/polityka-prywatnosci/. Można także poprosić o nią wysyłając prośbę na adres [email protected].

1.4. W przypadku dodatkowych pytań związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych prosimy o kontakt na podane powyżej adresy. Ponadto do Państwa dyspozycji pozostaje Inspektor Ochrony Danych, dostępny pod adresem os. 2 Pułku Lotniczego 46 m. 4 31-870 Kraków lub [email protected].

  1. OGÓLNE ZASADY OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W SECURCOM

2.1. SECURCOM niezmiernie ceni sobie bezpieczeństwo Państwa danych osobowych oraz ich poufność. Przez dane osobowe rozumie się wszelkie informacje związane ze zidentyfikowaną lub możliwą do zidentyfikowania osobą fizyczną („właściciel danych osobowych”)

2.2. W toku prowadzonych działań SECURCOM zawsze dąży do tego, aby dane osobowe były:

  • przetwarzane w sposób zgodny z prawem, uczciwy oraz przejrzysty („legalnie, uczciwie, przejrzyście”);
  • zbierane w konkretnym, wyraźnym i uzasadnionym celu i przetwarzane w późniejszym okresie jedynie w sposób spójny z tymi celami („ograniczenie przez cel”);
  • adekwatne i ograniczone do tego, co jest niezbędne do realizacji celów, dla których są przetwarzane („ograniczenie danych”);
  • dokładne oraz, w razie potrzeby, korygowane i aktualizowane („dokładność”);
  • przechowywane w formie pozwalającej zidentyfikować podmiot danych jedynie przez okres konieczny do realizacji celów, w jakich dane te są przetwarzane („ograniczenie przechowywania”);
  • przetwarzane z wykorzystaniem właściwych środków technicznych i organizacyjnych, w sposób zapewniający właściwy poziom bezpieczeństwa danych osobowych, w tym ochronę przed nieautoryzowanym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem („spójność i poufność danych”).

2.3. Dane osobowe będą przetwarzane jedynie w określonym, uzasadnionym celu (punkt 5: „Cele przetwarzania danych: dlaczego przetwarzamy dane osobowe”) oraz jeśli jest to uzasadnione obowiązującą podstawą prawną (punkt 6: „Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych’).

  1. JAKIE KATEGORIE DANYCH PRZETWARZAMY?

3.1. SECURCOM może gromadzić lub w inny sposób przetwarzać następujące dane osobowe na rzecz których świadczy usługi lub chciałaby świadczyć usługi:

  • imię i nazwisko;
  • adres, e-mail, numer telefonu lub inne dane kontaktowe;
  • informacje o wykorzystaniu naszych produktów lub usług;

3.2. W przypadku ubiegania się o pracę w SECURCOM, może zaistnieć konieczność dostarczenia następujących informacji:

  • CV, list przewodni i referencje;
  • data urodzenia i/lub PESEL;
  • dane o karalności

3.3. W zależność od produktu lub usługi będących przedmiotem Państwa zainteresowania potrzebne mogą być również następujące dane:

  • informacje o płatnościach (np. numer konta bankowego);
  • dane o miejscu zamieszkania lub pracy;
  • dane dotyczące konta użytkownika (jeśli korzystają Państwo z naszych aplikacji lub platform online).
  1. JAKIE MAMY PODSTAWY PRAWNE DO PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH?

4.1. SECURCOM przetwarza dane osobowe w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa. Główne podstawy prawne, na których opiera się przetwarzanie Państwa danych osobowych, to:

  • zgodność z prawem;
  • wykonywanie umowy;
  • obowiązki prawne;
  • uzasadnione interesy SECURCOM lub osób trzecich.

4.2. Jeśli wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu korzystania z określonych usług, to mogą Państwo ją w dowolnym momencie wycofać. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, które miało miejsce przed jej wycofaniem.

  1. CELE PRZETWARZANIA DANYCH: DLACZEGO PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE?

5.1. SECURCOM przetwarza dane osobowe w celu:

  • zapewnienia prawidłowego funkcjonowania naszych usług;
  • realizacji umów i zobowiązań;
  • obsługi Państwa zapytań, wniosków, reklamacji i skarg;
  • rozpatrywania aplikacji o pracę;
  • wysyłki informacji handlowej, marketingowej i reklamowej.

5.2. SECURCOM będzie przetwarzać dane osobowe wyłącznie w celu, w jakim zostały zebrane, zgodnie z zasadą ograniczenia przez cel. W przypadku zmiany celu przetwarzania danych osobowych zostanie przedłużona jego aktualizacja lub dostosowanie, w tym uzyskanie odpowiednich zgód, jeśli jest to wymagane.

  1. PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

6.1. SECURCOM przetwarza dane osobowe na podstawie różnych podstaw prawnych. W zależności od konkretnej sytuacji mogą to być:

  • Państwa zgoda na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu;
  • wykonanie umowy lub podjęcie działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy;
  • obowiązki prawne nałożone na SECURCOM, wynikające z przepisów prawa obowiązującego;
  • uzasadnione interesy SECURCOM lub osób trzecich (na przykład w celach marketingowych, zapewnienia bezpieczeństwa usług, rozpatrywania skarg i reklamacji).
  1. DO KOGO MOGĄ TRAFIĆ PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

7.1. W związku z prowadzoną działalnością, SECURCOM może udostępniać Państwa dane osobowe następującym podmiotom:

  • pracownikom, współpracownikom i podwykonawcom SECURCOM, działającym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych;
  • organom administracji publicznej i organom ścigania, na żądanie i w granicach obowiązującego prawa;
  • innym podmiotom, na które wyrazili Państwo zgodę na przekazanie swoich danych osobowych.
  1. DOKĄD PRZEKAZYWANE SĄ PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

8.1. SECURCOM przetwarza dane osobowe w Unii Europejskiej (UE) lub Europejskim Obszarze Gospodarczym (EOG). Może jednak być konieczne przekazanie Państwa danych osobowych poza UE/EOG, na przykład w związku z korzystaniem z usług dostawców chmurowych lub innych technologii. W takim przypadku SECURCOM podejmuje odpowiednie środki w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych.

  1. JAK DŁUGO PRZECHOWYWANE SĄ PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

9.1. SECURCOM przechowuje Państwa dane osobowe przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, a także w celu spełnienia obowiązków prawnych lub przez okres, który przewiduje obowiązujące przepisy prawa.

  1. JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH?

10.1. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa:

  • prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.

10.2. W celu realizacji ww. praw prosimy o kontakt pod adresem SECURCOM, bądź bezpośrednio do Inspektora Ochrony Danych – dane kontaktowe w punkcie 12 poniżej.

  1. KONTAKT

11.1. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem SECURCOM lub bezpośrednio do Inspektora Odbywa się to poprzez uzupełnienie odpowiedniego wniosku i dostarczenie go na wskazany adres. Prosimy o dołączenie do wniosku dokumentu potwierdzającego Państwa tożsamość.

  1. ZMIANY W POLITYCE PRYWATNOŚCI

12.1. Polityka prywatności SECURCOM jest regularnie aktualizowana. Zmiany wchodzą w życie w momencie opublikowania ich na stronie internetowej SECURCOM. W razie wprowadzenia istotnych zmian w zakresie przetwarzania Państwa danych osobowych będziemy informować Państwa o nich na bieżąco, w sposób dostosowany do charakteru zmian i wymagań obowiązujących przepisów prawa, na przykład poprzez publikację informacji na stronie internetowej lub przesyłanie wiadomości e-mail.